יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

חווה קטנה ומטריפה


 ביוטי המתוקה מתחרה בתחרות


אולי שמתם לב ששוב התרשלתי בתפקידי ולא פירסמתי את הפוסט השבועי שלי בשבת... אבל הפעם באמת שהייתה לי סיבה טובה (כמו תמיד). הפעם ביליתי את יום שבת בחוות טוקסנה שברמת-השרון שם התקיימה תחרות דרסז' של ההתאחדות לרכיבה. מדובר בחווה צעירה שהוקמה רק לפני כשנה על ידי קבוצת חברים. הם חיפשו חווה נעימה וכייפית בה יוכלו לגדל את סוסיהם ולבסוף החליטו להקים חווה משלהם. האווירה הטובה, המיקום המצויין והיחס החם תרמו לכך שכיום פועל בחווה בית ספר לרכיבה המונה מעל 100 תלמידים וכן שרות פנסיון לסוסים פרטיים. סך הכל מוחזקים בחווה כבר קרוב ל- 40 סוסים! 



רוכבים במגרש החימום


מאז הקמתה נמצאת החווה בתהליכי בנייה ושידרוג. לקראת התחרות הכשירו שטח גדול לחניית קרונות, הוסיפו כ- 15 תאים לסוסים, בנו גג בכל שטח האורוות וכן מזנון מפואר במרכז החווה. מדובר בתחרות הראשונה שמתקיימת בחווה והיא הייתה מוצלחת מאוד. בתחרות השתתפו כ- 70 רוכבים מחוות בכל רחבי הארץ וביניהם רוכבי בית-הספר לרכיבה של טוקסנה שהתחרו על סוסי בית-הספר. פרס הטיפוח ניתן הפעם לנבחרת של חוות טוקסנה לאחר שבתחרות הקודמת זכתה הנבחרת של חוות הג'וקי קלאב ברישפון. זוהי התחרות הראשונה של רוכבי טוקסנה והם מאוד התרגשו לקבל את הפרס. אבל הכי התרגשתי לראות את ביוטי, הסוסה שרק לפני כמה חודשים התחלתי לאמן ואפילו כתבתי עליה פוסט, מתחרה עם שני רוכבים ברמה א' ועושה עבודה נהדרת.


 רוכבי הנבחרות בליגת בתי-ספר

תגובה 1:

איתן אמר/ה...

אהלן
מאוד אוהב לקרא את הדברים שאת כותבת
רק דבר אחד קטן ,ואולי קצת נודניקי מצידי
למה כל התחרויות והכינוסים על סוסים הם ביום שבת
זה מונע ממני ומשאר אנשים שכמותי (כן, אני דתי )לבא לכאלו דברים ....טוב אולי אני מפנה אליך שאלה שלא שייכת אליך ...אבל באין ציפור שיר ...
בנתיים שבת שלום  

הוסף רשומת תגובה