יום ראשון, 2 בינואר 2011

נפגשים עם סוזן

בשבוע שעבר נערכה בחוות אינטרה סדנה של הגברת סוזן פון-דיצה פולק. מדובר במפגש ראשון מתוך ארבעה מתוכננים, והמפגשים הבאים יתקיימו החודש (ינואר 2011) בימי ראשון בתאריכים 9/1, 16/1 ו-23/1. המפגשים פתוחים לקהל הרחב ואינם יקרים – 60 ש"ח למפגש. אחרי הסדנה נוכחתי שאני שמה לב לדברים חדשים בשיעורי הרכיבה שאני מעבירה ויכולה לעזור לתלמידים שלי בצורה טובה יותר. מומלץ בחום לכל הרוכבים ומדריכי הרכיבה להתאמץ ולהגיע אפילו למפגש אחד כדי להבין במה מדובר. 


 סוסת הפלינגר על חוף הים ליד אינטרה


כמו שכתבתי בפוסט קודם, סוזן הנה פיזיותרפיסטית בנוסף להיותה רוכבת ומדריכת רכיבה. המיוחד בסדנאות שלה הוא השילוב בין הפרקטיבה של הרכיבה לבין התאוריה של הפיזיולוגיה. סוזן סיפרה שהיא הכינה את ההרצאות לסדנאות שהיא מעבירה ביפן, ואז חשבה בעצם למה לא לעשות אותן גם בארץ? היא סיפרה שבמולדתה, גרמניה, ניצלו את ערבי החורף הקרים להרצאות בנושאים שונים והחליטה לנסות ליישם את הרעיון גם כאן.

המפגש הראשון הוקדש לשיפור הרכיבה ללא רכיבה, ובפוסט הבא אפרט על מה מדובר. המפגשים הבאים יוקדשו לנושא של שיווי משקל תוך כדי תנועה וכל אחד מהם יתייחס לחלק מסויים של הגוף - האגן, פלג הגוף העליון והרגליים. 


 
זיכרונות מימיי העליזים באינטרה


המפגש נערך באווירה כייפית ולימודית והגיעו אליו עשרות אנשי סוסים, מדריכים ורוכבים מכל סגנונות הרכיבה. בסוף המפגש ענתה סוזן לשאלות המשתתפים והלכנו הביתה הרבה אחרי שנגמר הזמן שהוקצב למפגש כי היה כל כך מעניין ונחמד. סוזן הציגה בפנינו מידע רב באנגלית הרהוטה שלה ובפוסט הבא אנסה להביא את עיקרי הדברים בשביל מי שלא הצליח להגיע.

תגובה 1:

פיזיותרפיה בתל אביב אמר/ה...

כיף לשמוע שניתן לקבל שיעורי רכיבה מאנשים בעלי רקע בנוסף לרכיבה. על אחת כמה וכמה כשמדובר בפיזיותרפיסטית, כך שהיא בעלת ידע נרחב בכל הנוגע לגוף האדם. השילוב בין הדרכת רכיבה ופיזיותרפיה נראה כמנצח.

הוסף רשומת תגובה