יום חמישי, 10 במרץ 2011

הגביע הוא שלנו!!!



בשבת האחרונה 5/3/11 יצאה נבחרת מרשימה מחוות טוקסנה, בה אני מדריכה, לתחרות שנערכה במרכז הרכיבה קיבוץ יגור. מדובר בתחרות הדירוג האחרונה לגמר ליגת הצפון בדרסז', כלומר התחרות שקובעת מי יוכל להתחרות בתחרות הגמר!

גמר ליגת הצפון הינה תחרות יוקרתית הנשפטת על ידי שופט שמגיע במיוחד מחו"ל. השנה תישפט התחרות על ידי השופט הבלגי הבכיר, מר אוליבייה סמיטס. התחרות פתוחה רק לרוכבים שעמדו בקריטריונים, כלומר התאמצו והגיעו למינימום תחרויות, מתוכן לפחות אחת בצפון. כדאי לרוכבים להשתתף בתחרות הגמר כי נקודות הדירוג שהם צוברים בה מוכפלות ומעלות מאוד את סיכוייהם להשתתף באליפות!






זה המקום לציין שגמר ליגת הצפון הייתה אמורה להתקיים כבר בסוף השבוע הקרוב (11-12 למרץ 2011), אך נדחתה בשל תחזית מזג אויר קרבית במיוחד – דובר על הסופ"ש הגשום ביותר בחורף 2010-2011!! התחרות ככל הנראה תתקיים במאי, ממש לפני אליפות הארץ בדרסז', ולמרות הדחייה הארוכה הדירוג אליה נסגר – כל הכבוד למי שנכנס ובהצלחה בהמשך לשאר הרוכבים...

ולענייננו – המנצחת הגדולה של התחרות הייתה הסוסה המתוקה ביוטי עליה כבר כתבתי בפוסטים קודמים. בהזדמנות זו עליי לציין שלא אני רכבתי עליה, אלא הבעלים החוקיים שלה, אך יומיים לפני התחרות התבקשתי להכניס את ביוטי לראש תחרותי במיוחד וכמובן שנעניתי לאתגר. הצמד הגיע במקום הראשון עם ניקוד של 74% (מרשים ביותר) לאחר שגבר על 24 מתמודדים(!!!) שהתחרו ברמה קדם א' קשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה